Packat.

Nu har jag packat ner lite sommarkläder. Jag åker nämligen till Stockholm den 4 april och jag lär nog inte komma tillbaka till Uppsala under den tiden. Eller jo, någon enstaka gång för att hämta brev och lämna mina PM-uppgifter om VFU. Jag ska nämligen praktisera i en skola som ligger i Bålsta och föräldrar bor ju rätt så nära Bålsta så.. varför inte? :)

Livet börjar kännas allt härligare! Jag vet inte varför men det bara känns mycket bättre... eller så beror det kanske på att tentor och sånt är över. Pju! Eftersom jag är så glad tänkte jag bjuda på den här bilden. Det är mina läppar, jag lovar. Ingen operation här, inte.

452180-74


nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0