Slut.

Yeah! Har nu lämnat in mitt stora PM för distanskursen så nu är jag verkligen verkligen verkligen klar. Verkligen! Så jävla skönt. Pju! :)

Nu är jag bara vrålhungrig. Jag åt runt tolv och sedan några vindruvor, och ändå ser jag ut som en valross. Jag fattar inte. Det kanske är all chips, cola, kakor och choklad som bidrar till valross-fasonerna, men det tror jag inte på. De som säger annat ljuger.

nemo saltat sobrius.


Speak up!
daloatf

Okej, men eftersom du har klarat teorin så är det ju bra om du gör uppkörning snart :) men det kommer nog att gå bra, själv har man ju inte heller tagit körkort.. men nån gång ska det bli av!

2008-03-29 @ 09:21:43
URL: http://daloatf.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0