Värme.

Jag saknar värme, sol och sommar. Som alla andra vid det här laget. Jag bara lääängtar tills denna termin är slut och man slipper tänka på tentor, inlämningar och föreläsningar. Dagar då man bara kan ligga under solen och njuta.

Jag har med andra ord inte börjat plugga ännu. Jag börjar få panik men varje gång jag försöker så säger någon (oftast den lilla röda figuren som liknar mig rätt så mycket och som hänger runt vid mina axlar) att jag borde sitta vid datorn. Jag kan inte direkt säga emot henne. Hon verkar vara farlig.

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Helena

Haha, jag vet det är jättesvårt att komma igång!

2008-03-25 @ 13:08:13
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0