Extra.

Jag funderar på att läsa extra igen, nästa termin. Ja, det låter lite sent men eftersom det lär nog bli distans så finns det nog plats. Hoppas jag. Jag har sökt till religionsvetenskap C, tänkte skriva då en C-uppsats och senare D för att få ut magisterexamen också där. Plus att det är en "övning" inför det stora testet, nämligen det avgörande. Historia C och D uppsatsen. *drummel*

Jag har så brist på liv. Imorgon ska jag iallafall göra den sista frågan (väntar på sidanvisningar från en klasskamrat) och sedan pränta in fram till 28 november. Hoppas jag klarar denna, tvivlar dock. Omtentan är i december, så det är inte direkt långt ifrån. Men men.. En sak i taget.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0