Mår dåligt.

Jag vaknade med "kramp" i magen, jag vet inte direkt om man kan ha kramp men så kändes det. Eller, typ.. Att någon drar inifrån magen. Det är inte månadens vecka, utan jag har bara ont. Utan kvinnliga hormoner som spökar. Fan, det är jobbigt.

Men men, det är måndag. Jag har två frågor idag, som MÅSTE bli klara. Sedan ska jag fixa till häftet, fylla i frågorna lite var och där. Imorgon, eller onsdag då.. Så blir det nog dags att bara pränta in sakerna. Me like it. Vi får se ifall jag klarar det, nu när jag inte har varit med på föreläsningarna alls. Jag brukar inte vara föreläsnings-tjejen, med tanke på att man får sitta still alltför länge och det är svårt med tanke på min s.k. "sjukdom". Jag tror inte ens man kan kalla det för sjukdom, men men.. Så, vi får se. Ni får ju hålla tummarna för mig, den 28 november klockan 08:00-13:00.


Nu ska jag tassa vidare, göra något vettigt kanske.


nemo saltat sobrius.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0