Me, me and me.

Du heter: Marina.
Smeknamn: Mar, Gums (av Domaren).
Beroende av: Pysslande och mat.
Vem behöver du mest just nu: Inte vem, utan vad. Behöver stöd när det gäller vissa saker i livet.
Vad tror folk om dig: Att jag är en liten bitch, som ogillar allt och alla. Oftast, inte alltid.
Stämmer det: Misstänker att det gör det. Jag kan vara sjukt elak när jag vill.
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögonfransar och min näsa.
Hur imponerar man på dig: Kunskap. Jag älskar när jag upptäcker att folk kan saker och är villiga att lära ut.

Brukar du skratta för dig själv? Many times.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Varför svarar du inte?"
Vart bor du: Uppsala, men snart blir det Stockholm.
Trivs du där: Ibland, ibland inte.
Nästa mål i ditt liv: Bli klar med utbildningen!
Hur svarar du i mobilen: Hallå?
Vem ringde du senast: Länge sen, med tanke på att jag inte har pengar på mobilen. :)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Jag står där nere"
Tycker du om din pappa: JA! Han är det bästa som finns.

Brukar du komma i tid: Ja, förutom när jag ska träffa Domaren.
När mår du bra: När jag reser bort.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, grå och blått.. kanske. Varierar faktiskt mycket.
Är du aktiv i skolan: Alltid!
Vem/vilka saknar du just nu: Lara.

Favorit dryck på morgonen: Vatten.
När brukar du gå och lägga dig: Varierar.
Är du blyg: Japp, lite småjobbigt att vara det ibland.
Sysslar du med någon idrott: Nope, men ska börja. Any day soon. :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, rent utseendemässigt gör jag det. Man kan bli kär i någons yttre.
Har du spytt offentligt: Ja, det har jag. Tyvärr.
Använder du stjärnor eller kajal: Öhm, okej?
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Familjen och Domaren.
Är du nöjd med ditt liv: Det börjar arta sig!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0