Sova.

Jag ska sova strax, men hade planer att lyssna på musik. Jag upptäckte nyligen att Ipoden är död, så jag håller på att ladda den NU. Jag ska vakna klockan 06:30 imorgon, då platsen där vi ska göra tentan ligger rätt så långt bort härifrån. Dessutom är det isigt och jag har världens sämsta skor för sådant väder, så jag får gå vääääldigt försiktigt till busshållsplatsen. Men men, det är en dag.. sedan kan jag bara ta det lugnt och inte göra något alls.

Eller jo, jag kommer hålla på att fixa en massa hemma. Packa, packa upp, lägga mina kläder på en viss plats samtidigt som jag måste fixa mina systrars kläder. Jag ska välja ut en massa saker som ska slänas, hämta hem min säng, fixa en plats där skrivbordet kan vara då den inte får plats hemma hos föräldrarna. Det är jätte irriterande, men det är sådant man får ta.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0