Att bo hemma.

Jag vaknar jätte jätte jätte sent, tack vare mina systrar. Vi sitter och kollar på en massa Heroes avsnitt, diskuterar det helt vilt och funderar på vilka krafter vi vill ha. Lite halv patetiskt, men vissa dagar uppskattar jag verkligen känslan av att vara hemma. Det är bara dem som egentligen förstår mig, trots att vi kan bråka och skrika hur som helst. I slutändan är det ändå hos familjen jag känner mig som tryggast, som alltid vill mitt bästa. Mina föräldrar har alltid lagt sina behov åt sidan för att ge mig och mina systrar det vi behöver, det är en kärlek jag aldrig kommer att få uppleva någon annanstans. Ja, bara senare ifall jag får barn. Då kommer jag nog göra exakt samma sak som mina föräldrar gör för mig.

Man inser familjen betydelse när man blir äldre, jag är otroligt glad att jag förstod det i tid. Det är här jag vill vara.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0