Lördagen i Paris.

Vi var ute och festade i lördags, i Paris. Det var en otrolig rolig fest, mestadels på grund av musiken. Precis min smak, så jag fick dansa halvt ihjäl mig. Jag behöver nog inte nämna att mina fötter var helt förstörda dagen därefter, men det var så himla värt det. Inträdet var dyrt, 200 kr, men man fick ju en drink på köpet. Jag valde en väldigt äcklig, men men.. Jag ville bara dansa, för mig själv och med Carin och Ullis.

Här är iallafall några bilder.

    

Det var dem och jag upptäcker att jag är sååååå blek.
Men tänk på att kameran gör det mesta, så.. jag är inte så vit!
Linnet är inte heller så avslöjande, utan jag hade böjt mig vid det tillfället Ullis tog bild. Så det så!





nemo saltat sobrius.


Speak up!
Dar

mmm kul den kvällen!..=)

förutom killarna:S

2008-10-06 @ 22:47:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0