Men åååhh..

Har suttit och laddat ner första säsongen av Gossip Girl (ja, jag vet att det är pinsamt att jag tittar på den och ännu värre, att jag är på första säsongen men jag bor ensam!!). Iallafall.. det går så himla trööööögt. Jag har gjort två frågor nu (tenta plugg) och vill ta det lugnt, äta korv med spagetti och titta på ett avsnitt!

Den som ens tänker tanken på att avslöja vad som händer (inte för att någon i min omgivning tittar på GG) så vet jag hur man spårar ip-nummer. Jag är iallafall på det avsnittet då Vanessa kommer tillbaka och Dan går till Maskeradbalen. Jag älskar honom, mest. Han är så töntig.

nemo saltat sobrius.


Speak up!
lollo

jag följer gossip girl :)

jag tycker det är en bra serie

2008-10-08 @ 14:45:37
URL: http://daloatf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0