Smink.

Jag sminkar mig inte så ofta, eller jo.. Jag sminkar mig väldigt lite, även till fest. Så, smink är inget jag lägger massvis med pengar på till skillnad från min allra yngsta syster. Hon är en sminkoholic. I vilket fall som helst så har jag haft ett intresse att prova i.d smink, så nu är det gjort. Eller, jag skaffade mig bara rouge men det är en bra start iallafall. Sedan hittade jag en hemsida, dock inte I.D men ungefär samma där man får prova en kit och se om något funkar för en. Det är också mineraler och sådant som är bra för hyn.

Jag tänkte att det är ju ingen fara att jag lägger några extra slantar på smink eftersom jag inte använder det så ofta. Min mamma är jätte mån om hy, att använda bra produkter och sådant så hon var all in for it. Hon erbjöd sig själv att betala, men eftersom jag hade ett väldigt bra jobb i somras så.. Nej. Det känns skönt att kunna betala för sig själv :)

Längtar tills sminket (och provkiten) kommer. Jag visste att jag kunde vara tjejig.. Det var bara matter of time. Det du, Domaren!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0