Tre saker.

Tre saker jag går igång på:
Barn, jag längtar tills jag får mina egna.
Att inreda, jag älskar tanken på att skaffa mig ett eget hem och inreda det efter min egen smak.

Historia, min passion här i livet.


Tre saker jag inte kan vara utan:

Familjen
En framtid, som jag får planera själv.
Min dator, hur löjligt det än låter. Det finns så mycket information där!

Tre saker jag ångrar:
Att jag inte valde en annan inriktning på gymnasiet. (läste sam-medicin)
Att jag inte fortsatte med dans, utan valde istället att sluta.
Att jag inte åkte till Bolivia när jag hade en stor chans att få volontärplatsen.


Tre saker som gör mig glad:
Familjen
Barnskratt
Resa


Tre saker som gör mig arg:
Orättvisa, att det finns vissa som får allt de vill ha när de inte ens förtjänar det.
Att det finns folk som slösar ens egen tid, energi och ger inget tillbaka.
Krig, lögner och ren idioti.

Tre människor jag beundrar:

Min mamma, som har varit en stark punkt i mitt liv och verkligen gjort allt för sina barn. Hon har gett upp mycket för att uppfostra oss och ge oss det bästa.
Min pappa, som jag beundrar just för att han är så stark och envis, vill alltid det bästa för alla. Han har egenskaper jag önskar att jag hade, som jag kämpar för att få.

För att vara extremt löjlig, Angelina Jolie just för att hon har en massa barn, adopterade och egna och gör verkligen mycket för omvärlden.

Tre saker jag skulle vilja göra:

Resa runt, överallt. Men allra främst, Latinamerika.
Få barn, få en chans att uppfostra dem och ge de en massa kärlek!
Kunna dansa, riktigt bra.

Tre maträtter eller ingredienser i köket jag gillar:
Jag älskar köttfärslimpa, potatis och gräddsås.
Jag älskar vitlök, har det så ofta jag kan.
Vattenkastanjer, love them. Jag vet inte varför, kanske för ljudet.

Tre TV-program jag ser:

Ally Mcbeal
Heroes
Grey's.

Tre saker jag har med mig i livet:
Viljan att kämpa för det jag vill ha, trots att man ibland är osäker så har jag alltid haft ett hum om vad för liv jag strävar efter.
Min familj, som kommer vara vid min sida.
Min förkärlek för barn, ja.. :)

Tre saker på önskelistan:
En Canon EOS 450D
En resa, vart som helst.
En fin lägenhet till mig. :)

Tre bloggar jag utmanar:

Jag utmanar alla som läser.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0