Trött på ...

Trött på rätt så mycket faktiskt. Trött på vissa människor, trött på skolan, trött på en viss lärare, trött på min attityd gentemot hela processen med pluggandet. Jag är trött på Stockholm, trött på Uppsala, trött på att alltid behöva se min lägenhet smutsig, trött på att vilja flytta hem, trött på att vilja bo kvar.

Jag är trött på att inte veta vad jag vill, jag är trött på att jag inte hittar något om karolingiska riket. Jag är trött på att det är för många frågor, jag är trött på att veta att jag inte kommer plugga i helgen, jag är trött på att alltid bli besviken när jag ser framemot något, jag är trött på att jag har så svårt att lita på människor. Jag är så trött på att vara så blyg, men framför allt är


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0