Bilder..

Jag hittade två CDn med massa bilder, men eftersom detta inte är min dator så vill jag inte lägga in en massa saker hur som helst. Åh, längtar till min dator så att jag kan börja photoshopa och lägga in massa bilder. Jag har hittat en favorit bild, nämligen toalett bilden och Ryskan. Ni förstår när ni ser dem.. men men.

Jag har inte gjort mer än att pluggat lite och lyssnat på musik (ja, min ipod fungerar nu). Nu väntar jag på SATC och jag misstänker att jag har missat CSI. Jag hade för mig att det var CSI NY, men jag kanske hade fel. Fan. Älskar den serien, alltså. Men men, ska mumsa i mig lite gott nu och göra något annat. Hm?

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0