Bra föreläsningar

Idag hade vi en bra föreläsning, man ville bara veta mer och mer. Det handlade om Antiken, så det var ju en självklarhet att vi alla var intresserade. Vi stannade även kvar fem-tio minuter extra och lyssnade på honom. Han hann tyvärr inte med allt, men vi fick iallafall en massa papper. Två var "en kort indelning" av de olika perioderna under Atens tid, de andra var om seminarumet och Case-metodiken. Jag har bestämt mig för att börja plugga idag, lite extra hård. Imorgon åker jag till Stockholm och ska plugga med As (och Soma?), samtidigt som jag "vakar" över lillsyrran då andra syrran och mamma reser bort och pappa ligger på sjukhuset, stackarn. Det är inget allvarligt, utan det var en liten operation som han behövde göra.

nemo saltat sobrius. 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0