En bra dag.

Idag hade jag en föreläsning (som jag faktiskt har saknat lite!), sedan var det stan med min kusin. Vi gick runt lite, men jag köpte inget speciellt. Jag köpte kräm till mina fötter, som inte mår så bra just nu. Det var allt, är lite stolt över mig själv. Jag såg en jätte fin klänning dock, som jag funderar på... så vi får se hur det blir imorgon. Efter lite shoppande så fikade vi, ett bra tag. Hennes muppiga pojkvän (jätte snäll!) kom, samt några av min kusins vänner som jag har känt ett bra tag, det var dem jag festade med första gången jag klubbade.

Efter fikandet blev jag bjuden hem till kusinens pojkvän på mat.. eller han kallade det för "tjocka pastan" som var så sjukt god och sedan fick jag uppleva "Big Love" serie som var lite annorlunda, men bra! Det handlar om en man som har tre fruar och ja.. Sånt!

Det var bra dag idag, imorgon blir den nog bättre eftersom Domaren kommer över.

Innan jag går och lägger mig så vill jag bara säga att jag saknar min familj, speciellt min pappa. Jag hatar att han är på sjukhuset, medan jag är här och har det bra. Jag önskar på något sätt att det var jag, och inte han som låg där. Jag hoppas han blir frisk snart, vilket läkarna är osäkra på. De kanske ska göra ännu en operation, men jag undrar verkligen om min pappa orkar med att ligga där i två veckor till. Han håller på att bli galen, men jag ska försöka åka in på måndag... Vi får se.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0