En rolig historia.

Alarmet började tjuta klockan åtta på morgonen, men jag hade verkligen INGEN lust att gå. Jag försökte få mig själv att kliva ur sängen, men det gick inte. Jag ville verkligen inte missa detta seminarium då ämnet bland annat var slavsystem i Greklan förr i tiden, som jag då inte är så säker på. Efter en halvtimme lyckades jag slita mig ur sängen, borsta tänderna, klä på mig kläder och sminka mig. Jag hade lite tid över så jag startade min dator, fast då fungerade inte Internet. Jag tänkte: "Men äh, jag ska ändå dra snart ju..." och tänkte skippa att öppna Internet, men av någon anledning kröp jag ändå under skrivbordet och fixade lite med sladdarna. Voila, Internet fungerade. Jag loggade in på MSN och hade fått ett mail från vår "huvudansvarige".

"Dagens seminarium är inställt".


Av med kläderna, bort med sminket och in i sängen blev det. Nackdelen: Jag har inte gjort ett skit sen dess.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0