Filmer.

Jag gick inte på seminariumet idag då jag tyckte att det är bättre att jag slösar min tid hemma. Jag har får några extra timmar på mig att plugga, bara jag tar tag i det då. Vilket jag inte gör då. Jätte irriterande är det iallafall.

Igår hann jag med sex frågor, idag är målet detsamma. Måste, måste, måste. Men jag ska försöka hinna se en film som jag har laddat ner. Alla är förknippade med vad vi pluggar till så på mina Downloads kan vi hitta 10 000 bc, Alexander den Store, Troja och 300. Yey! :)

Får se om jag hinner idag. Imorgon kommer även syrran och mamma hem, efter två långa veckor. Jag kommer tyvärr inte kunna träffa dem på ett tag, men nu kan jag iallafall prata när jag vill med dem. Jag ska försöka få syrran hit på onsdag eller så, mest för att hon måste ta min väska (resväska) och hämta några böcker till mig innan vi åker iväg till Paris. Ja, Paris är nära.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0