Frågor.

Jag har försökt svara på några frågor som har med tentan att göra, även seminariumet. Fyyyyyy, jag fattar ju ingenting! Detta kommer bli illa, verkligen illa! Vad jobbigt. Jag har svarat någorlunda okej på två första frågorna, men tredje har jag fastnat på. Jag vill inte ens tänka på vad de andra 30 frågorna kommer göra mot mig.

Imorgon åker jag iallafall hem till Stockholm. Jag tänkte dra och besöka min pappa en stund på sjukhuset, sen drar jag och Domare till cirkus ifall han lyckas hämta upp biljetterna. Vi får se. Sedan blir det plugg med Asrin och Soma, hoppas jag. Jag måste stanna kvar i Stockholm måndag och tisdag för att pappa inte vill att lillsyrran ska vara hemma ensam. Jag missar tre föreläsningar, men jag får väl ta igen dem på något sätt. Plugga extra hårt?

Efter denna helg så är jag närmare ett årsdagen. Då kommer Domaren hit på fredagen, stannar här fram till söndag. Yey!

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Sevve

Heluuuu!! nu e ja tillbaka i den värld vi ses, du och jag, alltså internet =))

har fått en laptop från brorsan så ja har data hemma nuuu.. faan ja längtar tills ni kommer hem till mig då vi ska mysa, fika å snacka en massa. d va SÅÅÅÅÅ länge sen vi träffades fan!! Hur mår Domarn? så mkt som ja har läst så mår både han å du skit bra vilket glädjer mig as mkt! hur går d me plugget?? håll ut, d e lite kvar, för så gör jag :P.. Hoppas Gena å Darin oxå mår bra.. hälsa dem.. hare bäst Min Mörina!

PUSS Sevve

2008-09-06 @ 12:51:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0