Fredagen.

Han kom på fredag, rätt så sent faktiskt. Jag hade ordnat upp allt, var stressad som bara den och till slut satt jag bara och väntade. Jag gick ner, hoppade in i bilen och så körde vi till Willys där vi handlade stort. Allt möjligt hamnade i vår vagn, faktiskt. Dyrt blev det också, men det var det värt! Vi hyrde filmer, "Click" och "På Smällen". Jag kan då säga att Click var inte all that, utan jag tror att jag somnade till då och då. Jag har sett den tidigare, men jag blandade ihop den med Bruce Almighty (stavning?).

Det var så mysigt, men jag var så sjukt trött att jag somnade jätte tidigt, men vaknade till av att Domaren klev in i sängen. Det var en sån härlig känsla, att ha honom nära mig. Jag älskade det, att vakna till på kvällen och se att han ligger brevid mig. Det var ju trångt, ibland störde han sig på mig och jag var arg för att han tog hela täcket till sig, men det ordnade sig. Vi ville bara vara nära varandra.

Jag gav honom hans födelsedagspresenter. Jag hade köpt en Simpsons klocka, den där Homer följer ölburken hela tiden. Han har redan en, men det tänkte inte jag på.. men men, vi får se hur vi ska göra det. Jag ska försöka övertala honom att lämna tillbaka den och köpa det jag tänkte köpa innan, nämligen en tavla där Domaren LIKNAR Homer Simpsons. Jag köpte även filmen Simpsons, vilket var en succé för att han blev verkligen glad. Sedan hade jag valt en favorit bild på Homer, lagt in den på photoshop och skrivit med fina bokstäver "boss" på den. Domaren, av någon underlig anledning, älskar när jag kallar honom för det. Denna bild med texten hamnade på en  mugg då.

Jag hade tänkt vänta med "ett årsdagens" present, men jag kunde inte. Så jag gav det, direkt. Jag hade köpt en Hugo Boss klocka, som han verkligen ville ha. Eller, han tyckte att den var fin och han hade letat efter en sådan. Jag har tyvärr inte en bild på denna dator, men jag ska lägga ut imorgon. Den är fin och den passar min Domare perfekt! Jag älskar att ge ut presenter, speciellt när det är till Domaren. Han blev så glad, vilket gjorde MIG glad.

Jag älskar dig, S.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0