Länge..

Det var ett tag sen man skrev här, men men... Är som sagt i Stockholm och kommer nog stanna här fram till tisdag då min pappa fortfarande ligger på sjukhuset. Han ska tydligen få stanna ytterligare en vecka, vilket min pappa absolut inte tyckte om. Han har det jätte tråkigt så jag försöker vara där så ofta (och så länge) som möjligt, men han har ändå en massa tid över, när vi går. Besökstiden är ju från 13:00 - 19:00, men det är otroligt tråkigt på ett sjukhus. Jag har alltid alltid alltid hatat sjukhus och gör verkligen ALLT för att undvika det. Men men.. jag har nog fått nog av sjukhus för flera år framåt.

Nu ska jag fortsätta plugga, komma ifatt lite då jag kommer missa tre viktiga föreläsningar. Usch! Hatar det.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0