Paris...

Snart ska jag resa iväg till Paris. Det känns rätt så härligt, faktiskt.. Jag och syrran satt och kollade upp allt vi ska göra, kom fram med många olika saker. Jag vill allra helst se Monets trädgård, men vet inte om det blir så. Den ligger en bra bit bort, så.. Men vi kan ju ägna en halv dag åt den, för jag tror att den är värd det och så är det "det enda" som jag vill göra. Haha! :)

Ja, vi är iallafall nästan klara.. Ska bara hoppa in i duschen, äta och växla pengar. Sen for jag iväg! Samtidigt gör min Domare en tenta, så jag tycker att alla borde hålla tummarna för honom!!

Men men, vi ses på onsdag (eller torsdag då!).

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Marina

trevlig resa :) Ja e bara liiite avundsjuk på dej ;)

2008-09-28 @ 11:24:29
URL: http://manygard.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0