Stressigt.

Idag vaknade jag och var såååååååååååååååååååååååååååååååå trött. Ville verkligen INTE dra till seminariumet, men jag lyckades gå ur sängen och vidare. Väl framme i skolan (och det var så sjukt kallt att gå dit) så satt jag där från 9-12 och sa ingenting. Jag är inte den personen som snackar mest på dessa seminarium, fastän jag kan allt. Jag pluggar innan, läser texterna och har verkligen förstått det hela... men jag säger ändå inte ett enda ord. Jag förstår inte varför jag är så blyg, eller snarare rädd för att säga fel.

I vilket fall som helst så rusade jag till stan efter seminariumet och försökte hitta något till mig, vintrigt. Jag fryser, har knappt några strumpor kvar och är i stort behov av tjocka tröjor. Ja, jag hittade iallafall ingenting. Allt var antingen för dyrt eller för stickigt. Jag har även hunnit städa, ta en lååång dusch och bytt lakan på sängen. Idag kommer Domaren hit, första kvällen i det nya rummet. Jag är bara rädd att jag kommer somna sååå himla fort, och jag har inte ätit något heller. Två små mackor på morgonen och en liten cookie nyss med lite vatten. Nothing else.

Nu ska jag bara fixa till mig lite, ta på mig kläder och vänta på Domaren. Kanske sova lite? Hm...

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0