Uppsala.

Jag är tillbaka, hem igen. Lilla Uppsala. Jag kom väl fram runt fem tiden, såg att vi hade fått ett nytt bord. Jag erbjöd mig själv att hjälpa. Jag och en annan korridorare fixade bordet, men han skruvade till då och då för att jag är inte stark nog. Pyttsan! Det tog sin tid, men nu har vi ett bord iallafall, vilket är skönt. Ett stort bord, som passar perfekt till korridor middagen som vi tydligen ska ha på söndag. Roligt värre!

Jag träffade även på Marina och Olle, fikade lite. Det var mysigt, faktiskt. Nu sitter jag här och förbereder mig för den sista föreläsningen innan seminarium, sedan tenta. Nervöst. Jag måste sätta igång att plugga på allvar nu. Imorgon blir det nog plugg nästan hela dagen, även fredag (eller iallafall fram tills Domaren kommer för att sedan börjar vår helg tillsammans!!). Yey! Jag längtar att ha honom i tre dagar, för mig själv.. Som det egot jag är. :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0