Hamna efter.

Det känns som om jag börjar göra det. Hamna efter rejält för jag kan verkligen inte plugga hemma eftersom jag inte har ett skrivbort och jag har alldeles för många böcker. Det är sådana dagar man önskar att man hade kvar sin lilla lya i Uppsala.

Jag får försöka plugga nätter också, för det börjar bli riktigt illa. C uppsatsen är bara skriven till en sida och den ska vara 40 (!) sidor. Låt oss inte ens börja snacka om B uppsatsen. Ojoj, och nu ska jag börja jobba dessutom. Min första "arbetspass", som är snarare mer som träning, är på torsdagen klockan 14:00. Vi får se hur det går. Gillar jag inte det tänker jag inte slösa mer tid på det. Dock är det pengar och jag älskar ju att resa - vilket betyder att man behöver massvis med pengar. Hm.... Hehe.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0