Trött på..

Jag är så trött på att alltid ställa upp för människor, lägga dem i första hand och prioritera andras behov före mina. Varför? För ingen gör det när det gäller mig.

Så fort jag behöver en hjälpande hand sitter alla och stirrar upp i skyn, låtsas som om de inte ser mig. Drar fram alla möjliga ursäkter. Men Gud förbjude om jag skulle ens våga göra så, ja.. För då börjar alla prata om hur jävla tråkig Marina är, vilken svikare hon är och hur hon aldrig kan vara en rolig person. Eller att hon aldrig kan förstå att vissa människor har mycket att göra och att jag ALDRIG accepterar att man inte kan. Vad fan är era problem egentligen? Sluta tyck synd om er själva och förstå att andra har det jobbigare än er. Sluta vara så jävla godtrogna och tro att ni är dem enda som folk måste ställa upp för. Sluta tro att alla ska slänga en jävla röd matta så fort ni kommer med era skitproblem.

Jag är så trött på all jävla egoism som präglar min vardag nuförtiden. Ni är alla är så inriktade på era problem att ni inte ens tittar er omkring och upptäcker att den ni bryr er om inte mår så bra. Men nej, juste.. Det är bara ni som är stackarna på denna jävla planet.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0