Skolan..

Nu kommer alla vilja slå mig men jag saknar skolan, på ett sätt. Jag är inte värst vänskaplig av mig, speciellt inte under AUO-kurserna. Jag vet inte varför. Men jag saknar det.

Allt man köper - härligt.

Jag vill köpa en ny kalender och självklart ska det bli Lärarförbundets specialgjorda för oss.

Kalender

Vill dessutom ha deras USB, 1 GB för att ha ENBART skolmaterial i.




Lite Post-its, gem... kanske?





Jag har köpt likande häfte fast med SPONGEBOB!!!!!




Och med "bokmärke", med SPONGEBOB!!



Jag kommer vara största tönten i skolan... Dessutom hade Domaren köpt en massa klistermärken på Spongie.. Som jag ska klistra på lite överallt. VAD ROLIGT!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0