Bilder



jag dööööööööööööööööööööööööör för hennes söthet!!!!



Maten var grymt god.
Mamma är bäst!



Väldigt fina och söta tjejer, Elena & Sperta!



Christel och Steffy is shaking it!



Nyblivna vänner.
Kolla in Steffys dumbo-öron! Kärlek! :D



DJ & Syrran



DJ & lillsyrran!



Alexandra & Lillsyrran



Jag och DJ



Jag (tuffingen) och Alexandra.



Christel rockar juuu!



Våra nyblivna vänner :)
Tant Seta, Nazig och Noshig!



Lillisen!!!!!!



Jag ser ut som ett mongo. Why?



Bilden är så cool. Erkänn!



Männen, haha!
Min söta pappa med grått! :)



Vattenpipa, vodka ojojoj!



Min söta söta söta söta söta söta mormor!



Erkänn - ni kan ALDRIG bli lika heta som henne!



Jag dör för dem här, kolla på dem!
Så söta! :) sockertoppar! :D

 

Det kommer mera!

 



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0