Frågor och svar.

1. Var är din mobiltelefon? Köket och laddar.
2. Var är din andra hälft? I Kista och handlar massa julklappar bara till MIG, MIG, MIG!
3. Ditt hår? Ska klippas!
4. Din mamma? är grym på att laga mat.
5. Din pappa? är arbetsnarkoman.
6. Det bästa du vet? Barn, ambition, sanning.
7. Din dröm inatt? Kommer inte ihåg.
8. Din dröm/ditt mål? Att vakna upp när jag är 93 och tänka "Jag ångrar ingenting"
9. Rummet du är i? Är vardagsrummet och är julmysig och med en "låtsasbrasa" som värmer mig.
10. Din hobby? Mycket.
11. Din skräck? Mörker och trånga utrymmen.
12. Var vill du vara om 6 år? Gift, lärare, mamma och klättrar upp för min drömstege (höhö)
13. Vart var du igår kväll? Skitjobbet.
14. Vad är du inte? Lögnare.
15. En sak du önskar dig? Att ingen i min närhet dör.
16. Var du växte upp? Ojoj.. Tre år i Libanon, 8 år i Hallsberg och resterande tid i Stockholm/Uppsala.
17. Det sista du gjorde? Läste frågan, höhö :)
18. Dina kläder? Pyjamas, baby!
19. Din TV? Är onödigt stor.
20. Ditt/dina husdjur? En psykofisk som dödade min Brownie. Asshole.
21. Din dator? Är rosa! :)
22. Ditt humör? är alltid torr! :)
23. Saknar du någon? Ja.
24. Din bil? Ska vara bekväm.
25. Något du inte har på dig? Kofta?
26. Din favorit affär? Alla affärer i Paris!
27. Din sommar? Las Vegas, baby. Sommar 2010 - Grekland!!!!!!!!!!!!!!!!!
28. Älskar någon? JA!
29. Favoritfärg? Beige.
30. När skrattade du senast? Skrattar sällan nu när jag jobbar på Posten. Den tar min glädje.
31. När grät du senast? Ett tag sedan.


Jahapp! :D


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0