Jag har..

världens bästa pojkvän. Även om han har varit grymt irriterande (DET HAR DU!!) så är han gullig för vet ni vad han ska göra? Jo, han ska ställa upp för mig när jag börjar jobba natt och pluggar dag.

På tisdag ska han följa med till Uppsala för jag måste lämna några uppgifter och då är det rätt så sent men INNAN tre måste den vara inlämnad. Torsdag och fredag är dock lite jobbigare för då är det HELDAGAR! På torsdag börjar jag 08:00 till 16:00 och på fredag är det 09:00 fram till 16:00! Jag vågar inte köra, på riktigt. Jag kommer ha jobbat från 22:00 till 06:00, det vill säga - ingen sömn alls.

En gång tappade jag fokus (tror jag tuppade av) medan jag körde bil och väcktes av dem där drumgrejerna vid sidan av vägen som låter när man kör på dem. Så nu kommer jag vara jätte jätte trött och det kommer vara kolmörkt. Ja, jag kommer nog dö men älsklingen ska följa med.

(egentligen har han inte sagt något om detta men hallå, jag kan ju DÖ!)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0