Japp.

Jag har insett att min senaste kyss: var för ett bra tag sedan.
Jag pratar: väldigt snabbt.
Jag tycker om: att äta godsaker!
Jag avskyr när folk: existerar.
Min bästa vän är: Familjen jööööh!
Min första vän heter: Suzanne
Kärlek är: närvarande.
När jag borstar tänderna: gör jag en massa saker samtidigt.
När jag lagar mat: blir någon oftast förgiftad och förd till sjukhus.
Jag tänder på: skäggstubb, starka händer och ren manlighet.
Jag är rädd för: mycket.
Den värsta känslan är: panikångest.
Den bästa känslan är: att känna sig älskad.
Jag är bäst på: att vara elak.
Jag är sämst på: att visa känslor.
Om jag var ett djur skulle jag vara: en örn?
Min mobiltelefon är: just nu gul men snart ROSA! :D
När jag vaknar på morgonen: går jag direkt till toaletten och borstar tänderna.
Just nu tänker jag på: att jag borde gå och lägga mig.
Bebisar är: min dröm.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0