Kommer att dö.

Guuuuuuuu' vad jag är TRÖTT. Jag kommer dö, på riktigt. Igår jobbade vi fram till 06:00 (dvs, idag) och då åkte jag direkt iväg till Uppsala för seminarium. Kom hem fyra. Jag åt och fixade lite saker och somnade 17:30. Vaknade 21:30 och drog iväg till jobbet. Vi kom hem 06:00 och nu sitter jag här och döööööör. Jag ska åka iväg till Uppsala snart för två föreläsningar (obligatoriska) och ett seminarium. ÄNDA TILL FYRA! Jag kommer döööööö... Jag ska köra bil, dessutom!

Idag höll jag på att gråta, jag svär. Klockan var tre, jag var skittrött och hatade mitt liv och det var såklart snöstorm á la 2012. Jag såg ingenting, var för trött för att ens bry mig och ville gråta. På riktigt.

Fast en sak kan jag tala om för er - sista året på skitjobbet.


Speak up!
Dj.

Hahahhahahahaha omg mar förlåt men måste skratta kan tänka mej hur galen du e! Tänk på pengarna de kmr vara värt de nästa månad!!

2009-12-18 @ 16:39:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0