Lite svar

1. Värsta känslan?
Att förlora någon.

2. Bästa känslan?
När allt blir exakt som man hade planerat.

3. Din första tanke när du vaknar?
"Hur mycket är klockan?"


4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Jag har ingen för jag har alltid på ljudlös med vibration. Jag vet inte varför...


5. Har du någonsin varit kär?
Ja.

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Tre bilder på mig, syrran och lillsyrran.


7. Vad har du under sängen?
Renhet. (mamma)

8. Ser på?
Skärmen just nu? hehehe..

9. Lyssnar på?
Mammas: Starta om tvättmaskinen! (åh!)

10. Skriv något smart!
En viss person är en idiot men jag är nog den största idioten som tillåter mig själv att vara bland idioter.

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Farmor eller faster.

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
:(

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Klassar mig som "stor" nu och jag är på god väg att bli det jag har velat - lärare.

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Elak, stark och självständig. Eller? (skriv gärna, vänner.. hur ni skulle beskriva mig?)

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Jag väntar fortfarande på den.

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Allt. ALLT! I want it all!

17. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Ojoj.. Svampaktig. Ni vet, som han i Heroes som kan ta alla krafter. Eller han "suger åt" sig alla krafter.

18. Vad är du beroende av?
Vet inte.. Jag har upptäckt att jag har svårt att bli beroende av saker och ting.

19. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Böcker i flera last.


Speak up!
elena

Finaste vännen :)

2009-12-13 @ 10:35:18
URL: http://eleennas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0