Mer 2009 frågor..

ÅRET
Hur har året 2009 varit för dig?
- Ett år där jag inser väldigt mycket, både på gott och ont.
Bättre än förra året?  - Nja, inte riktigt.
Någonting du aldrig kommer glömma? - Vissa privata saker.
Har du flyttat? - Öhm, tror inte. Haha, flyttar så jävla mycket.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ja, säkert.. Men det finns ju ingen som fastnar sådär direkt hos mig.
Har du kysst en främling? - Nej.


KÄRLEK
Har du varit kär?
- Ja, Domaren.
Har du sagt jag älskar dig till någon - Ja, Domaren.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja, Domaren. :)
Har du haft ett hemligt förhållande? - Det ni.. ;) Haha..
Har du haft ett förhållande? - Ja, har det undgått någon? :)
Har du varit otrogen? Nej.


SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/begått självmord? - Nej, de vägrar. Har försökt ge dem hintar men de snappar inte upp.
Har  någon i din släkt avlidit? - Nej.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? - Nej, men har önskat.
Varit i slagsmål? - Nej, men har önskat.
Har gråtit på grund av kärleken? - Nej, men jag grät som en fjortis som tappat sin mascara när jag såg filmen p.s - I love you. Räknas det?


PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar?
- Såklart, jag hade väl inte varit Marina annars?
Isåfall vad? - Öhm..
Har du skämt ut dig? - O ja! Blivit full som ett svin, dansat som en galning, utslängd från en klubb, ramlat och börjat blöda (därefter bett om att få gå en promenad då Serdar frågade om jag vågade göra det, tönt!).. Oja, finns MYCKET mer.
Har du ljugit för en vän? - Nej, har en äcklig vana att alltid vara ärlig.
Har du varit ute en hel natt? - Skyldig. Vad fan, jag var ju i Las Vegas!
Har du blivit tagen av polisen? - Hahahaha, ja! När syrran körde för fort, höhö :D
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Jag vill bli nunna.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Jag måste ju snuska mig.
Gillar du någon just nu? - Kanske, fniss fniss.. Kan ni gissa vem?

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? - Förhoppningsvis sista terminen på Uppsala universitet. Dvs, om jag pallar läsa tre kurser samtidigt eller om jag börjar kasta böcker omkring mig, vråla WHYYYYYY ME och gråta floder. Vi får se.
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Elak och elak, men en jävla glidare har det ju funnits.
Hatar du någon på din skola? - Alltid.
Har du gjort några framsteg? - Har alltid varit ett geni så..
Haft alla rätt på ett prov? - Såklart. Som sagt, geni.
Vad gör du på fritiden? - På senaste tiden har jag ätit och stirrat på tv. Jätte jobbigt.


VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner?
- Ja, Elena och Sperta är två brudar jag kan tänka mig umgås med och detta är STORT eftersom jag inte gillar att umgås med tjejer. Detta ser man på mitt umgängeskrets som enbart består av Domarens killkompisar (Soma, Asrin och DJ räknas INTE som tjejer då de inte beter sig som sådana)
Har du förlorat en vän? - Den ena efter den andra, oftast tjejer. Tyvärr saknar jag det som man ska känna, något med saknad?
Har du slagit en vän? - Slår väl till någon då och då.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Öhm, nej. Undviker hellre folk.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej.
Har du ljugit för en bästavän? - Nej, som sagt.. Ärligheten. Det är en pest.
Har du en vän du verkligen kan lita på - Nej, alla är svikare. ALLA! Alla vill äta mina mintkakor, hela tiden! *kanintänder*
Har du haft en relation med en vän? - Öhm.. Säkert. Jag var en liten snuskig när jag var yngre. *kanintänder, igen!*

Haha, jag skrattar för mig själv angående kanintänderna. Ni flesta kommer inte förstå det men hahahahahahahahahaha.. Jag är så rolig, jag.

Jag kan även satsa 1500:- på att lillsyrran kommer sno den här listan!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0