Ingen uppdatering.

Jag hade glömt bort datorn helt och hållet. Nu sitter jag här och kollar runt på bloggar, skriver min egen och håller på att pilla med proven för mina "elever". De ska ha prov i amerikanska revolutionen och sedan en uppsats i franska revolutionen, så.. Jag försöker göra så gott jag kan.

Jag har även klippt lugg och det känns jätte skumt. Jag är helt ovan att ha massa hår framför ögonen, verkligen. Jag vet inte hur det blir nu, men jag valde att ta upp det istället. Det ser jätte fult ut, men vad ska jag göra? Jag försökte göra om mitt utseende men det lyckades inte. Haha! Äh, det växer ut. Mitt hår är som ogräs. :)

Mitt liv blir inte roligare än såhär. Men jag hoppas verkligen att saker och ting blir bättre denna vecka.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0