Många frågor.

HAR DU NÅGONSIN?

Varit medvetslös
: Nej.
Tackat nej till sex: Ja.
Hånglat med nån riktigt ful: Nej.
Hånglat med fler än 50 pers: Haha, nej!
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Nej.
Gjort något riktigt dumt: Ja.
Gjort något du verkligen ångrar: Japp!
Fått din mamma att gråta: Mina yngre dar.
Slagit ner någon: Japp, fast det var när jag var liten och arg på världen :)
Skämts över dina föräldrar: Ja, när man var yngre.
Skämts över dig själv: Ja, fast alltid i efterhand då jag inser vad jag har gjort :)
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja.
Bråkat med din flickvän/pojkvän: Haha, ja!!
Varit nykter på nyårsafton: Ja, faktiskt. Varje år.
Åkt ambulans: Nej.
Gjort nåt olagligt: Nej.
Blivit polisanmäld: Nej.
Droger: Nej.
Druckit: Ja, fast jag vet när jag ska sluta.
Vilka kläder sover du i: Sköna pyjamas.
Vad hatar du: Vissa saker.
Varit kär: Ja.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Nej, faktiskt inte.
Är du ensam nu: Nej, mamma är i köket och lilla Emily sover.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja, massvis. Jag älskar barn och jag ser det som min väg till total lycka.

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: Jag.
Såg dig gråta: Jag tror att det var Domaren.
Fick dig att gråta: Ingen person, bara gamla saker från förr.
Du delade en drink med: Dricker det själv, hallå!
Du gick på bio med: Syrran, Asrin och Soma.
Skällde på dig: Emily, för jag sa åt henne att inte leka med sleven.
Du smsa: Domaren, haha.
Du ringde: Syrran.
Ringde dig: Öhm.. vet inte.
Som du sov hos: Min kusin från Malmö.

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?

Haft sex:
Nej.
Festat: Nej.
Gråtit: Nej.
Kramat någon: Ja, mina systrar :)
Pussat någon: Nej.
Köpt någonting: Ja, jävla Apotek :)
Saknat någon: Ja, väldigt många.
Sjungit: Ja, med Emily innan hon somnade :)

HAR JAG:
Mer än en mobil? En, och det räcker för mig.
Digitalkamera: Ja.
Telefon på rummet: Nej.
Egen dator: Ja.
Husdjur: Ja, mina fiskar.
Bra kompisar: Ja, dem bästa.
Haft sex på en offentlig plats: Vad tror ni?

KÄRLEK OCH SÅNT

Hur gammal var ditt äldsta hångel?: Öhm... 24-25 tror jag?
Och yngsta?: 88:a.
Vad tycker du om kärlek?: Att det krävs väldigt mycket hårt arbete och samarbete.
När kramade du någon sist?: Igår kväll.
Saknar du någon speciell person?: Ja.
Har du svårt för att bli kär?: Ja.
När kysste/hånglade du med någon sist?: Några dagar sedan.
Ångrar du det?: Nej.
När fick du senast en komplimang?: Ingen aning.

Har du hånglat med någon av samma kön?: Kysst, bara. :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0