Ännu mer problem.

Dagen blev allt sämre nu när jag satte mig framför datorn och såg ett mail med dåligt besked, tentan. Kan dagen bli värre? Att mamma tjurar som bara den gör inte saken bättre. Hon storstädar (varje fredag) och då brukar hon var arg vilket irriterar oss andra väldigt mycket. Hon väljer själv att städa varje dag (och storstädning varje fredag) och hon hatar när andra städar åt henne för hon anser inte att det blir tillräckligt rent.. men ändå tjurar hon för att hon får göra det själv? Jag förstår inte.

Just nu kan jag bara koncentrera mig på det extra arbetet jag kommer få göra nu tack vare min dåliga tenta. Jag fick inte IG, men hon vill att jag ska förklara fråga 4 lite mer detaljerat, diskutera Sveriges facksystem. Nu har jag en uppsats till på halsen, utöver min C-uppsats, praktik och B-uppsats.

Äh, får ta det som det kommer. Det känns skönt att det handlar om en komplettering på en enda fråga än att jag ska tvingas göra om alltihop. Jag får väl vara... ja, tacksam.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0