Gurrrr...

Jahapp, halvtråkig idag också. Oj, vad ovanligt :) Nä, snart kommer det väl bli förbättringar då skolan/praktiken börjar samtidigt som jag börjar på min extra kurs. Jag är självklart väldigt nervös eftersom jag aldrig tidigare har skrivit B eller C uppsats. B-uppsatsen kommer jag få hjälp med med tanke på att det är lektioner ibland i Uppsala och jag kommer ha en handledare som hjälper mig. C-uppsatsen däremot är ju helt på egen hand och den gör mig nervös. Jag vill verkligen göra bra på den! :)

Jag har, som de flesta nu har märkt, tappat gnistan att verkligen plugga men jag har alltid älskat hemtentor mycket mer än salstentor. Jag tycker om att "forska" och slippa pränta in en massa årstal som jag aldrig senare kommer att behöva. Vi får helt enkelt hålla tummarna för mig. Nu ska jag kolla upp vilka ämnen vi får skriva om.. Om det är ens uppe. Ifall det är fritt fram så tänkte jag forska lite om Sparta i Historia och Symbolism inom Religionen. Vi får se för att finna information om Spartaner är väldigt svårt.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0