Hungrig.

Jag vaknade elva och skjutsade pappa till Rissne. Mamma följde med för att hon ville att jag skulle skjutsa henne till Willys i Veddesta. Typiskt. Jag fick alltså gå runt där och handla massa saker, som jag inte vet ett knyst om. Nu är jag iallafall hemma och vrålhungrig. Mamma vill senare iväg till Sollentuna och träffa en kusin så jag vet inte hur det kommer bli med plugg idag. Jag ska försöka läsa lite efter maten och sen när vi kommer hem igen.. Eller så stannar jag bara hemma men det låter inte så lockande.

Idag har min mage svullnad upp OTROLIGT mycket. Man tror att jag är gravid. Jag hatar det.. Måste börja sätta igång träningen igen. Jag mår inte bra utav detta. Asrin, Soma.. KOM IGEN NU! Jag tänker börja utan er!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0