Idioter finns det gott om.

Jag förstår inte varför det finns vissa människor som bara är rent av idioter. Emily har blivit "beroende" av youtube och lyssnar på barnvisor. Hon behöver hjälp med att börja men sedan klarar hon sig själv, hon klickar sig fram från Askungen till Imse Vimse spinder visan. Jag brukar göra annat under tiden, men jag har nu börjat sätta mig bakom henne eftersom det tyvärr finns idioter.

Det finns vissa som lägger in "barnvisor" och scener ur Disney filmer men handlar om något heeeelt annat. Ibland är det något äckligt som blod och monster men även sex. Det är så jävla sjukt och jag är så trött på att behöva gå igenom en BARNVISA och kolla om Emily kan eller inte kan titta på den. Hon vaknade till idag och vägrade somna om så jag lät henne sitta framför youtube. Hon satt och klickade på Musse Pigg och Mimmi men fick be mig om hjälp för hon hittade inte. När jag skulle ta fram det till henne så såg jag en snutt där de visar anal och oral sex. Emily vet ju inte vad det handlar om och började skrika på mig då jag vägrade visa henne Mimmi. Jag fick "låtsas" klicka på den och snabbt klicka på något annat. Seriöst. Varför finns det sådana idioter? Vad tjänar dem på det?



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0