Imorgon.

Imorgon blir det shopping med föräldrarna och syrran som är ledig. Lillsyrran är tyvärr i skolan, men vi har planerat att gottgöra henne senare :) Vi får se vart vi åker men vi är fler som vill till Täby.

Idag kom Domarens syster över och vi gick igenom andra världskriget. Jag kände att det var för kort tid, men jag kan tänka mig att hon tröttnar. Vilken normal tonåring vill sitta och plugga i 4-5 timmar? Men men, jag håller tummarna för henne och hoppas att det går jätte bra. Jag blir stolt och tror att jag är världens bästa lärare. Haha! Efter det fick jag gå ner till min granne och berätta om "Kung" Kristina, som hon ständigt påpekade när jag sa drottning. Det var alltså en hel dag med historia.

Efteråt satt vi och funderade på namn till hennes lilla bebis som kommer snart. Det är en flicka och jag har fastnat för Valentina. Vi satt i en timme och sa alla möjliga namn och helt plötsligt kom det namnet upp, då jag var på väg hem. Jag ska meddela henne om namnet men vi får se.. Pappa gillar Tina, men honom struntar vi i. Valentina heter min favorit mosters dotter, så.. Det kan inte bli bättre än så! :) Kom gärna med tips på flicknamn!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0