Inget att säga.

Jag har inget att säga, förutom att jag är trött. (inget ovanligt här, inte).

Igår hade vi det jätte trevligt hos Sevve, men jag åt nog en aning för mycket. Jag körde även i mina skor med höga klackar, vilket var en utmaning för sig. Att jag vågade göra det med Adam i bilen är en fråga jag nu ställer mig, men vi kom hem levande. Adam var söt som vanligt, men jag glömde kameran. Jag tror att Mariam tog ett par styckna, men känner jag henne rätt så lär jag nog få se dessa bilder så sent som 2011.

Efter att ha sett bilder från Sevves bröllop (och tydligen Es förlovning som var i helgen) så började tjejerna tjata på mig. Mariam använde ursäkten som: "kom igen, jag går ju aldrig ut. Jag vill festa!". Så jag ska nog diskutera detta med Domaren och försöka förklara för honom att en förlovning måste ske snart så att Mariam kan festa! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0