Jaha.

Då var träningen avklarad. Det var väldigt tufft och jag fick ont när jag andades in. Runt bröstkorget och vid halsen. Domaren säger att det är för att jag har ätit så mycket onyttigt under julen och inte tränat men jag säger att det är min förkylning som försöker säga ifrån. Eller, vad tror ni?

Nu ska jag iväg till min kusin och mysa där ett litet tag. Sen blir det mera plugg. Jag har inte gjort såå mycket idag, men jag kan nu väldigt mycket om Kalla kriget, mellankrigstiden, Sverige under andra världskriget, Opiumkriget och Kinas relation till västvärlden fram till idag. Även den industriella revolutionen runt om i världen och Sverige har präntats in, serru! :) Nu är det Sveriges demokratisering, folkhemmet i Sverige och den svenska modellen... och några små saker. Som ni märker så skjuter jag upp Sveriges historia. Fy på mig!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0