Klänningar.

Jag är tre klänningar rikare.. hehe. Jag blev nöjd med alla tre vilket är rätt ovanligt!



Denna älskade jag. Fin, men tyvärr lite för stor.
Som tur är så känner pappa en skräddare.
Så klänningen ska sys in! :)
Tyvärr är jag inte heller lika smal och
snygg som henne, men men..
Man kan inte få allt här i livet, hehe.



Den här är bara ett "baslinne", som man faktiskt
kan använda som klänning.
Lite somrigt, lite mer slapptröja :)



Bilden gör den inte rättvis, för den var mycket finare.
Baströja, såklart men snygg.
Måste bara få säga, med risk att låta skrytsam,
att den satt finare på mig än henne! *rodnar lite*
Ps: jag använder den som klänning.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0