Laddar upp hjärnan.

Jag har faktiskt svarat rätt så bra på vissa frågor ur gamla tentorna. Om det ÄR rätt är en annan femma, men jag tycker att de är helt okej. Typ. Tyvärr fastnar inte Sveriges historia i mitt huvud, men jag försöker. Verkligen.

Jag tänkte köra hårt imorgon för att kunna tilllägna torsdag åt att läsa igenom alla papper och böckerna. Detta kommer innebära att jag får panik och inser att jag har missat väldigt mycket (har ju inte läst i böckerna då jag tog fel tenta) och börja gråta. Domaren drabbas av detta eftersom jag kommer att ringa honom och stormtjuta i telefonen. Han kommer försöka förstå vad jag säger mellan snyftningarna och säga: "Gums, jag vet att det kommer gå bra. Du är duktig". Jag kommer ta detta som en förolämpning, av någon anledning, och säga (läs: skrika) att han inte förstår mig. Det hela kommer sluta med att jag lägger på väldigt arg och gnäller hos mamma tills hon säger samma sak som Domaren. Jag kommer behöva energi till torsdagen, det kommer kräva mycket från mig.




Ja, om livet var så lätt. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0