Lördag.

Jag fick Domarens blommor idag men tyvärr var dem helt förstörda. Jag fick ringa  Blomsterbudet och småklaga, men hon gav mig några tips. Jag har gjort som hon bad mig att göra och ska se om blommor blir "som nya" till kvällen. Annars får man bara kontakta dem igen för jag tänker inte låta honom betala för något jag slänger samma dag. USCH! Jag har bilder på de när de ser helt döda ut, men jag ska vänta tills kvällen... Ifall de "vaknar" upp.

Han hade även lämnat ett meddelande som var gulligt. Ja, han är gullig. Han har sina dagar :)

Åh, nu är jag faktiskt rätt så trött då jag och Asrin gick en LÅNG promenad på en timme och 15 minuter. Vi gick snabbt, för annars brukar det ta två timmar för oss. Jag har upptäckt att promenaderna är väldigt givande för vi tar verkligen ut ALL ilska som vi har. Vi pratar om ALLT, även det som har hänt flera år tillbaka. Vi nämner det, vi svär, vi skriker och hojtar. Vi finner inre frid.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0