Malmö helgen.

Det var jätte mysigt i Malmö och det var även väldigt roligt. Skönt att bara komma bort ett tag och bara få slappna av, inte göra något som bidrar till nedstämdhet.

I Malmö upptäckte jag min nya drog - muffins med vaniljgrädde inuti. VAD GOTT!!



Jag gillade även spisen, gammaldags. Iofs var hela lägenheten gammaldags och underlig, för min smak. Min kusin bor där för tillfället men det är inte hennes lägenhet, hon hyr den bara i andra hand. Den mittersta bilden är mjölk, som vi fick från planet. Kusinen min älskade dem då hon älskar kaffe med mjölk. Sista bilden är vår måltid i fredags, tacos.

  


Det fanns små julklappar på träden i Malmö, vilket jag gillade. Dessutom lägger jag in en bild på kusinen och Carin, en s.k "gammaldags bild".

 


Bild på mig när jag röker vattenpipa. Min kusin och syrran älskar att röka vattenpipa, men det har aldrig riktigt varit min grej. Men men, ibland händer det!

 


Det var faktiskt allt. Jag tog inte så många bilder, vilket är väldigt ovanligt för att vara jag. Men men.. Nästa gång! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0