Malmö!

Jag ska åka till Malmö. Jag och syrran har bokat flyg den 22 och så kommer vi hem den 25. Det här gör att jag kommer ta ledigt en dag från praktiken, men jag hoppas att det ändå ska gå bra. Vi får hoppas det. Det ska bli kul att åka ner dit, se en annan del av Sverige. Vi ska även träffa vår kusin, så vi lär nog roa oss där. Det behövs.

Nu är jag ensam eftersom mina systrar har gått ut och Domaren sover. Han har arbetat väldigt hårt och har varit stressad, men nu är det över. Nu ska han ta det lugnt och snart kan vi umgås med varandra! :) Han har lovat mig en riktig date, med bio och middag. Om det blir av vet jag inte, då han har lovat mig det sedan ett år tillbaka men man får väl hoppas?

Idag "bakade" vi, eller mamma mest då. Hon gjorde favoriten Succé. Det är choklad och kex, som man blandar. Man rullar in det i en påse och lägger in det i frysen. När det har blivit fruset så äter man det. Jag vet att det har ett annat namn, men vi kallar det för Succé iallafall. Det är sjukt gott! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0