Onsdag.

Kom på att jag inte har berättat om min spännanda dag! :) Haha.. Den var SÅ tråkig. Jag vaknade klockan sju och åkte iväg till Uppsala. Allt gick smidigt och utan problem, men jag blir lätt rastlös. Till slut satt jag bara och trummade tills tåget var framme. Vägen DIT var katastrol då det var IS överallt och jag är största fegisen. Alla gick förbi mig och jag såg ut som Bambi på hal is. Trots att jag hade varma vinterskor! Fegis Marina!

Föreläsningen/Seminariet var helt okej. Det var väldigt givande då man fick lära sig en hel del, men jag kan vara utan det. För mig är det inga problem, bara jag slipper lära mig nya saker om pedagogik. Problemet som jag hade idag var seminarium, dubbelbokning. Jag hade mitt seminarium i Uppsala men även på extra kursen, men jag har ju en fantastisk pojkvän som loggade in istället för mig och spelade in nästan hela seminariumet. Han är bäst, min älskling. Jag blev så glad för jag var upprörd över att jag skulle behöva missa den första introduktion/föreläsningen.

Hemvägen var samma sak, smidig men jag var såklart Bambi. Det enda som var skönt var att jag slapp vänta på tåget och pendeltåget, allt var där när jag var där. Yey! :) När jag kom hem så åt jag, hoppade in i duschen och har nu skrivit ut våra flygbiljetter. Jag har tagit fram kläder som jag ska ta med mig och ska nu börja packa. Sedan ska jag leka med Emily, för att hon är verkligen världens sötaste! :)




Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0