Planer?

Dagen startade inte med världens gladaste inlägg men idag får vi ta det.

Finns inte så mycket planerat idag och VFU-plats har givits till mig. Jag måste dock vänta tills hon säger vilken dag jag ska komma, ge mig schema och andra väsentliga saker. Det kommer bli en hel del plugg och jobb dessa månader som kommer men det är något som jag får ta. Jag antar att det är lika bra att jag får mycket att göra nu och slippa tänka på en massa annat.

Praktiken tar en väldigt stor tid av ens dag, då det är som heltidsjobb. Skillnaden här är att vi har massa plugg efteråt, som har med praktiken att göra men även B-uppsatsen. Jag har dessutom extra att göra då jag har en hemtenta, PM-inlämning och en C-uppsats att göra. Under denna tid ska man även hinna träna som en galning för att må bra, skapa balans. Jag hoppas verkligen att min handledare är förståndig, att jag ibland får ta pauserna/rasterna till för att plugga istället för att ränna runt i matsalen, korridorerna och liknande för att hålla koll på eleverna.

Jag har även fått min gruppindelning för B-uppsatsen, och jag fick den grupp jag ville ha. Ettan, för de börjar tidigt och slutar tidigt. Anledningen till varför jag vill ha det så är för att jag har hela dagen på mig att göra annat. Jag kan åka direkt från Stockholms Central till KI för att plugga där.

Ja, det kommer bli väldigt stressigt men jag gillar det.. Antingen kommer jag njuta fullt ut eller så kommer jag sluta upp såhär:



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0